מגמת הנדסת תוכנה

הנדסת תוכנה – פיתוח אפליקציות

במסגרת התוכנית תכירו את מבנה המחשב בדגש על שפת c#
תרכשו ידע רחב בתכנות ותקבלו כלים משמעותיים בעולם התכנות.
תלמדו ותחקרו ותכירו מקרוב מושגי יסוד מעולם הסייבר תוך חיבור לחזית הטכנולוגיה שהם הבסיס להבנת עולם המחשוב והחשיבה האלגוריתמית,

תיכנות מתקדם עם מבני נתונים, פיתוח מערכות מונחות אובייקטים OOP, היישום המעשי במעבדה משוכללת בסביבת פיתוח NET. (דוט נט) בשפת C#. 
כולל עבודה אישית בתיכנות בסביבת האינטרנט או אסמבלי.

הלמידה מגוונת ומשלבת:
– סיורים לימודיים
– הרצאות העשרה בנושאים שונים בעולם טכנולוגי
– ביקור בחברות הייטק
– השתתפות בתחרויות ארציות בתחום הסייבר והנדסת התוכנה

מבנה הלימודים במגמה:
– 5 יח"ל מקצוע מדעי – פיסיקה/ביולוגיה/כימיה
– פרויקט גמר מחקרי בהיקף 450 שעות – בפיתוח אפליקציה
– 5 יח"ל מדעי המחשב

תנאי סף למגמה:
– מתמטיקה – ממוצע שנתי 95 ומעלה הקבצה א'
– ממוצע שנתי בתעודה 95 ומעלה
– מבחן בלוגיקה וראיון קבלה

ולמה כדאי ללמוד "מחשבים" ?
ובכן, אנו לא לומדים "מחשבים", אנו לומדים לחשוב, לנתח ולתכנן בצורה לוגית פתרונות לבעיות, ומנצלים את המחשב כדי ליישם
ולבדוק את הרעיונות שהעלנו, לאסוף מידע ולהציגו בצורה מובנת.
המחשב הוא הכלי – ולא המטרה.

• עבודת גמר 5 יח"ל – בפיתוח אפליקציות בסביבת VISUTAL STUDIO

 

תיכנות אפליקציות בסביבת VISUAL STUDIO – XAMARIN
מטרת ההתמחות: להקנות לתלמידים כלים לפתח יישום בממשק משתמש גראפי בשפת Java, על פי עקרונות הנדסת תוכנה, הרצות על מכשירים חכמים וטאבליטים, תחת מערכת ההפעלה "אנדרואיד" של "גוגל".